SIDOR

Monday, October 22, 2012

I only believe in the things I feel

 
 
 
 
 
Jobbat 22 dagar i sträck.. och kände att det skulle bli otroligt skönt och välbehövligt med två dagars ledighet.. tänkte starta mitt nya nyttiga liv. Utesluta allt med bröd, mjölkprodukter och socker. TRäna och motionera och ta hand om mig själv. För att testa lite liksom.. jag har ju fått för mig att jag kanske inte tål varken mjölkprodukter eller de olika sädesslagen. (Nojjig.) Har iaf börjat bli täppt i näsan allt oftare och känner mig allmänt slemmig.. haha.
Så vad händer.. jag vaknar upp på min lediga dag och är totalt igenmurad runt ögonen. Kan knappt öppna dom. FUCK that shit! Vet inte om det är någon allergi eller om jag fått någon ögoninfektion eller om jag bara är allmänt utarbetad ;) haha.. Så det blir sängen hela dagen.
Åt två clementiner till frukost, så än har jag inte brutit mina oskrivna regler. Hoppas svullnaden lägger sig så jag kan göra något kul på mina lediga dagar. Jag som hade planerat att träna, motionera och MÅLA. Nu ligger jag här och tycker synd om mig själv.

No comments:

Post a Comment

............