SIDOR

Saturday, November 3, 2012

Text

Åh jag började dagen med en stor orosklump i magen... som stavas ångest. Usch det var längesedan jag kände den känslan. Men den la sig efter ett tag, tack och lov. Jobbade sedan några timmar på BK. Och åkte vidare mot familj, släkt och kalas. Hade en härlig kväll med dom, tacksam och glad över att jag har en så fin familj! Vi gick en promenad över kyrkogården och kikade på gravarna och alla lyktor som lyste fint! Idag är en speciell dag. Min kära farfar Sten skulle ha fyllt 100 år idag om han hade varit i livet... han gick bort när jag var fyra år! Men jag minns honom ändå!

När jag kom hem kände jag bara för att krypa ner under täcket och mysa framför en film.. så det fick det bli! Tröttnade som vanligt på filmen och hamnade vid datorn istället.. känner en spirande inspiration komma till mig.. jag känner för smink och jag vill bara vara massa kreativ. Det är så härligt! Till nästa vecka ska jag försöka fixa en kreativ makeup till varje dag! Se om jag kan hålla vad jag lovar.. Mmm fan, jag skulle behöva ta tag i den del saker en gång för alla. SLUTA vara en sådan jävla slacker. Mål för november månad! Ja.. det ska jag nog börja med.. månadsmål! Fan vilken bra grej, mkt bättre än nyårslöften! Så novembermånadens mål.. (inte löfte) får bli att jag ska försöka vara mer kreativ och bli mer driven. För jag behöver förändring!!!

Oj vad många ord det blev nu.
 

No comments:

Post a Comment

............