SIDOR

Monday, November 12, 2012

The weeknd

 









 
Min helg var helt fantastisk med tanke på omständigheterna... Hade en awesome kväll på lördagen med goa vänner, precis som förr. Mycket skratt och en del cider. Söndagen vaknade jag med några timmar för lite sömn och huvudvärk, men gick ändå upp med ett leende. Mötte upp syskonen för matshopping på Ica.. vi hade planerat en tre-rätters farsdag middag! 
 
Till förrätt blev det Grillad Haloumi i Basilikavinäger med stekt varm tomat, rostade solrosfrön och ett stänk av het chili.
Huvudrätten var Baconrullad Marinerad kycklingfilé i gräddsås med Ostbeprydd hasselbackspotatis. Till det serverades en grekisk sallad.
Och efterrätten var ugnsvarma frukter med ett täcke av vit choklad och vaniljglass.
 
Haha riiktigt smarrigt om jag får säga det själv och pappa tyckte det var den bästa måltiden på året, så jag tror vi lyckades rätt bra! Vi hade en riktigt mysig heldag allihop. Så skönt att jag var ledig heela söndagen, det hör ju inte till vanligheterna!

No comments:

Post a Comment

............