SIDOR

Thursday, January 31, 2013

Run Bitch Run

Åhh.. shit.. jag har typ sjutusen saker jag behöver göra! Har drösvis med listor på saker som måste fixas, och saker jag inte skrivit upp. Lite stressigt. Det tar liksom aldrig slut och hur mycket jag än lyckas bocka av känner jag att jag aldrig är tillräckligt bra på att få saker gjorda! Plus att jag hela tiden får inspiration till att påbörja något nytt. Men hur underbart är inte det?! WE LOVE IT! Har jobbat hela dagen med min kommande SOULJEWELL shop.. sjukt tidskrävande.
Som ni kan se har ja lagt upp länk till shoppen här till vänster på bloggen nu!! ...Som ni märker snart, jobbar jag fortfarande på min shop. Men snart så går det nog komma in på sidan!

Trots det har jag sjukt bra med energi nu, ingen är gladare för det än jag! ENERGY is the best thing! Skulle promenera lite på löpbandet nu ikväll tänkte jag, fick på min "Run Bitch Run" Lista på Spotify.. och jag blev så sjukt peppad att jag inte kunde hålla mig för att börja springa. Tänkte springa några minuter bara eftersom jag är förkyld och snorig och är allmänt otränad och dålig på att springa. Men så fick jag ett infall att jag skulle klara av 15 minuter. Men när jag sprungit 15 minuter som var mitt mål, tänkte jag.. fan jag ska köra 5 minuter till.. och av bara farten så blev det ytterligare 5 till minuter efter det. Alltså hela 25 minuter. Har typ aldrig sprungit så länge haha!
 
Är skönt slut i kroppen nu... åh jag borde verkligen hålla igång min träning. Jag mår så sjukt mycket bättre av att träna. Min energi-nivå höjs och jag blir allmänt mycket mer positiv och glad och avstressad.

No comments:

Post a Comment

............