SIDOR

Monday, February 4, 2013

Don't wait until you are ready

Jag mår så bra! Är inne i ett bra flyt, massa ideér och inspiration och energi! Känner mig oövervinnerlig och på helt rätt spår. Jag känner att allting jag vill ha, kan jag få! Och det är de bästa av stunder.

Idag startade jag ju igång min webshop SOULJEWELL oxå. Lite spontant sådär, kände mig inte riktigt färdig, men så snubblade jag på ett foto på Instagram där det stod, "If we wait until we are ready, We'll be waiting for the rest of our lives". Det är ju så rätt! Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect. Fan jag skulle nästan kunna bli en levande quote-maskin!
Så jag gjorde det enda rätta, kickade igång skiten. Och nu är det ju liksom gjort, ingen big deal. Hoppas verkligen att allting funkar som det ska nu med beställningar och betalningar och sådär. Sedan är jag mitt uppe i att skapa en ganska stor canvas-målning till en kompis. Vill bara fortsätta just nu.. men jag måste sova! Ska ju nämligen ner till Malmö på onsdag och vara modell. Wih första gången i mitt liv! Ska bli så jääkla kul! Men jag är oxå ganska nervös över allt... det är därför jag färgat håret föresten! Aja, men jag måste intala till mig själv att jag INTE behöver ha kontroll på allt. Det kommer bli så SJUKT bra ändå. Jag har väldigt höga krav på mig själv, både en fördel och en nackdel.

No comments:

Post a Comment

............