SIDOR

Monday, May 12, 2014

Bubblar på insidan

Jag har såå himla mycket inom mig som jag bara vill släppa ut på något sätt.. tankar, känslor, drömmar, och så många ord. Mitt problem just nu är bara att hitta ett sätt där jag känner att jag får ur mig exakt vad det är jag vill få ur mig.. så att jag kan känna den tillfredställelsen man bara kan känna efter att man skapat något utav värde som man bearbetat sina känslor genom. Något som betyder mycket för en. Fattar om det låter flummigt. Men det är känslan jag har. Jag vill få hela världen att känna vad jag känner, förstå mina tankar. Jag vill dela med mig och jag vill formulera min kärlek till allt det vackra i livet på något sätt och den kärlek jag känner inom mig, men jag vet bara inte hur. Allt är så vackert, allt är så operfekt perfekt. Jag kanske borde börja skriva en bok.

1 comment:

  1. Skriva en bok....precis vad pappa sa när jag läste förra
    inlägget för honom ! /Mamma

    ReplyDelete

............