SIDOR

Friday, March 20, 2015

MY DREAM

Jag drömmer just nu om en ny lägenhet. Min drömlägenhet. Jag skulle behöva börja om, släppa det gamla och skapa något nytt. 

Den ska vara lagom stor, luftig och ljus med vita väggar och stora fönster. Den ska ha stora takfönster och högt i tak. Att den ska vara luftig och ljus är ett måste.. jag mår så mycket bättre i en ljus miljö, klarar inte riktigt av mörka vrår. Den ska vara enkel och avskalad. Många gröna växter som ger liv och energi. Fina, vita trägolv och orientaliska mattor, massa vita flygiga gardiner. En stor, härlig säng med bara vita tyger, fluffigt, prassligt täcke. En underbar balkong med många soltimmar, och ha en vacker utsikt med fin natur. På balkongen pyntar jag med ljuslyktor och växter.. där man kan äta frukost och dricka morgonkaffet, sola och arbeta.
En vit, stor toalett med badkar. MIN DRÖM!

















No comments:

Post a Comment

............