SIDOR

Wednesday, April 15, 2015

Nåt som ville komma ut

Jag har såååå mycket inom mig som måste komma ut.... Idéer och tankar och bilder, som små knoppar på en rosenbuske en varm vår. Kreativitet som blommar upp hela tiden och inte minst känslor och tankar. Men jag vet inte var jag ska börja.. jag är så dålig på att få ut min inspiration ur min hjärna och faktiskt göra något åt den. Vilket är fruktansvärt frustrerande.. jag mååste, måste vara kreativ. Måste måla, dansa, skriva, skapa och sortera ut mina idéer innan de försvinner ur mitt system. Nu blir det skärpning på mig. 

Älskar ändå detta flow, känner mig så fri och härlig och på väg åt rätt håll. Som i min egna kreativa fantasi-bubbla. Älskar att bara strunta i alla måsten och leva enligt min plan. Skapa min egna väg. Jag har blivit så beroende av att släppa ut allt att jag inte längre pallar att hålla saker inom mig. Vet inte om det är mest bra eller mest dåligt. Lite av varje antar jag.. men förmodligen ett bra steg mot att vara den kreativa människa jag är och vill vara. Bara vara fri i allt.. Jag vill inte gömma mig, jag vill dela med mig. Frågan är var gränsen går? Kreativ exhibitionist in the making. Men detta är min frizon, mina egna underbara kreativa sfär där allt handlar om mig och va som inspirerar mig och mina kreativa projekt. Love it or leave it. 

No comments:

Post a Comment

............