SIDOR

Friday, March 8, 2013

Helgen

Haft en fantastisk helg! Ja vet, den är ju inte slut än.. varit helt ledig och kunnat njuta av det underbara vår-vädret! Fredagen blev lugn och mysig, efter ett galet svettigt strippaerobic pass. Shit så jag tränat i veckan, måndag blev det core och aerobic, tisdag blev det styrka på maskinerna, onsdag ett step-pass, torsdag box med Jullan och så strippen på fredagen! Fan så tråkigt att inte kunna gå till gymmet när jag flyttar. Nåt jag faktiskt kommer att sakna med Ödeshög rätt mycket tror jag!

Blev en tripp till Jönköping igår för att strosa omkring i stan i vårsolen för lite shopping och dator inhandlande. Så nu sitter jag här och tapprar på min alldeles egna bärbara dator. Jaa sen så åkte vi hem, men ja hann inte ens komma hem förrän Jag och Irene (kan vi ju kalla henne) hade bestämt oss för en spontan utgång i Jönköping till kvällen. Det vara bara att dra en snabbdusch och fixa sminket.. sipprade på vitt vin och var allmänt sjukt peppade! Och alla borde veta hur det går när man dricker alkohol och är pepp... haha! Oslagbar kombo som lätt kan bli ett glas för mycket!
Haha sjukt kul.. var det iaf. Börjar känna mig som stammis på Centrum... haha.
Vaknade med sminket utkletat på kudden... och huvudet dunkandes. Syster ringde, hoppa upp för nu blir det en promenad om 15 min. Vaaa? ....promenad.. nu? ....eehh aahhh visst. Blev mitt svar när jag kollat ut genom fönstret och sett det strålande fina vädret.
Slet mig upp ur sängen och knatade ut i köket för att hälla i mig nåt drickbart, blev en samarin och en ipren. Stadig frukost. Kom att tänka på händelser från natten.. skrattade högt för mig själv..
Mådde faktiskt mycket bättre efter promenaden trots allt. Hamnade sedan i en stol med en filt.

No comments:

Post a Comment

............